10 Mart 2013 Pazar

Malatya Halk Eğitim Merkezi, Kurs Düzenleyecek

Malatya Halk Eğitim Merkezi, çeşitli alanlarda kurslar düzenleyecek.

Halk Eğitim Merkezi'nden yapılan duyuruya göre, merkez bünyesinde gerçekleştirilecek "İş Güvenliği ve İş Sağlığı" kursuna, kurum ve kuruluşlar ile kişiler başvuru yapabilecek.

Kursa katılmak isteyen kurum ve kuruluş temsilcileri Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü'ne müracaat edecek, kişiler ise Halk Eğitim Merkezi'nin internet sitesinden başvuruda bulunacak.

Merkez, ayrıca katiplik sınavına girecek adaylar için F Klavye ve başvurulara göre havuz Suyu Operatörlüğü kursları da düzenleyecek. F Klavye kursu, 26 Şubat'ta başlayacak ve hızlandırılmış olarak sunulacak.

Hafta içi 09.00-12.00 ve 13.00-16.00 saatleri arasında düzenlenecek kursa başvurmak isteyenler, nüfus cüzdanı fotokopisi, diploma veya öğrenim durumu fotokopisi ve Ziraat Bankası Merkez Şube 183-47034896-5001 nolu Halk Eğitim Merkezi Okul-Aile Birliği hesabına 40 lira yatırıldığına dair dekontla Halk Eğitim Merkezi'ne müracaat edebilecek.

Başvuru durumuna göre açılacak havuz Suyu Operatörlüğü kursunda da adaylar, Halk Eğitim Merkezi'nin internet sitesinden online başvuru formunu dolduracak. Kurs yeter sayısına ulaşıldığında adaylara kursun başlama tarihine ilişkin mesajla bilgi verilecek.

Tahmini ücreti 400 lira olarak belirlenen kursta, havuzun mekanik, elektrik tesisatıyla yapısal özelliklerine hakim, havuz suyu kimyasıyla ilgili ölçüm kontrol, uygulama ve bakım işlerini yapabilen kişilerin yetiştirilmesi amaçlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder