5 Mayıs 2012 Cumartesi

DİTAB’TAN CANKURTARAN KURSU VE HAVUZ OPERATÖRLÜĞÜ DUYURUSU

Havuz Yönetmeliğinde yapılan son değişiklik gereğince İşletme sahipleri 31 Mayıs 2012 Tarihine kadar tedbir almaları gerekiyor. Yapılan son yönetmelik değişikliğiyle ilgili uyarıda bulunan kısa adı DİTAB olan Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği, Didim İlçe Halk Eğitim Müdürlüğü havuz Operatörlüğü kurslarının açıldığını belirtirken, Cankurtaran kursları için Federasyondan yetkili bir firma ile DİTAB anlaşma sağladığını bir haftalık süreyle ücretli kurs verileceğini duyurdu. 15 Aralık 2011 tarihinde değişikliğe uğrayan “Yüzme havuzunun tabi olacağı sağlık esasları ve şartları hakkında yönetmelikte değişiklik yapılmasına dair yönetmelik Esaslarına göre Turizm İşletmeleri buna göre 31 Mayıs 2012 tarihine kadar tedbir almaları gerekiyor. Yönetmelik değişikliğine dikkat çeken DİTAB bu konuda Didim İlçe Halk Eğitim Müdürlüğü Havuz Operatörlüğü kurslarına başlamış olduğunu, yeni müracaatlar için ön kayıt alındığını duyurdu. Ayrıca Cankurtaran kursları için Federasyondan yetkili bir firma ile DİTAB anlaşma sağladı. Nisan ayı sonlarında veya Mayıs ayı başlarında DİTAB toplantı salonunda bir hafta süreli kurs düzenlenecek olup kurs sonunda havuzda ve denizde geçerli bronz-gümüş bröve verilecek. Kursun en az 13-15 kişiyle açılabileceği ve kurs maliyetinin kişi başı 550 TL civarında olacağı bildirildi. Kursa katılmak isteyenlerin 18 Nisan 2011 Çarşamba günü akşamına kadar Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliğine müracaat etmeleri gerekiyor. Can Kurtaran Kursu kayıtları için gerekli belgeler; 1- 18 yaşını doldurmuş olmalı 2. Kişiler minimum ilkokul mezunu olmaları 3. Kişinin kursa başlaması için yüzmeyi çok iyi biliyor olması isteniyor. kaynak: haberx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder