16 Kasım 2012 Cuma

Çocuklar ne ister?

Zamanlarının büyük bir kısmını okullarında geçiren öğrenciler; koşulları iyileştirilmiş bir bahçe, spor ve oyun alanı isterken kentle ilgili yeşil alanların ve çocuk oyun alanlarının artırılmasını istediler.

Sağlık, korunma, bakım dışında hayatlarındaki en önemli rolün eğitim olduğu çocuklar okul ziyaretlerinde gazetemiz aracılığıyla başta okullarını ziyarete gelen Belediye Başkanı Ülgür Gökhan olmak üzere, kent aktörlerinden tablet, kapalı havuz, oyun parkı, spor alanı temiz ve boyalı bir okul ve yeşil bir bahçe istediler.
 
Erkut Sözay:
Ben spor alanları yapılmasını istiyorum. Kütüphaneler çoğalsın. Çocuklara oyun alanları yapılsın. Ağaçlandırma olsun. Havuza girmek istiyorum, kışın da gidebileceğimiz havuzumuz olsun. Lunaparka gitmek istiyorum, sabit lunapark olsun. Okul bahçemizde basketbol potamızın filesi yok. Maç alanı yeşillendirilsin, çimlendirilsin istiyorum. Çanakkale’de stadyum tartan pist olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder