15 Eylül 2012 Cumartesi

Havuzda haşema yasağına tepki

Bursa'nın Mudanya ilçesinde bir sitede haşemayla havuza girilmesinin yasaklanması tepkiye sebep oldu.
Oturduğu sitede havuza giren kızının itilip kakıldığını öne süren site sakini savcılığa başvurmaya hazırlanırken, site yönetimi ise genel kurul kararının bu yönde olduğunu, istenirse yeni bir toplantı yapılarak değiştirilebileceğini söyledi.

Güzelyalı Mahallesi'ndeki Baysan Sitesi'nde yönetimin aldığı karar nedeniyle havuza mayo ve bikini dışında başka bir kıyafetle girilmiyor. 82 kat malikinin bulunduğu sitede mayo yerine haşama giyerek havuza girenlerin site yönetimi tarafından havuzdan çıkarılmak istendiği ileri sürüldü.

Sitede ikamet eden İsmail Bilen, ailesindeki kadınların haşemayla havuza girdikleri için havuzdan çıkarılmak istendiğini öne sürdü. Aynı zamanda yan tarafta bulunan Ordu Mensupları Sitesi'nin de yöneticisi olan astsubay emeklisi Yurdabakan Özdemir'in haşemaya izin vermediğini söyleyen İsmail Bilen, kendilerine hakarete edilerek havuza girme haklarının engellendiğini iddia etti. Site yöneticisi Yurdabakan Özdemir ise site yönetiminin aldığı kararları uyguladığını bildirdi.

Kendisine haşemayla havuza girildiğine dair ihbar geldiğini belirten Özdemir, 'Bayanın bir tanesi, 'Havuza haşema ile girmek serbest mi?' diye sordu. 'Alınan kararlar var. Bu karar gereği yasak' dedim. 'Girmiş olabilirler, gelip oraya onu çıkaramam' dedim. Bekçinin bir tanesini gönderdim. Giren kişiye, 'Havuza bu şekilde girmek yasak' demişler. Kızı sonra babasına telefon etmiş. Ben de dışarıya çıktım, 3 kişi üzerime yürüdü. Bu sitede alınmış kararlar var. Bu kararlar nedeniyle, 'Havuza o şekilde girilmesi serbest' diyemem. Kendisini ikaz ettim, 'çık' demedim. Kolundan tutup da çıkarmadım. Arkadaş genel kurulu toplayıp kararı değiştirebilir. Karar genel kurulundur. Çoğunluk nasıl isterse karar öyle olur' dedi.

Aynı olayın daha önce de başlarına geldiğine savunan İsmail Bilen, '2006 yılında aynı olay başımıza gelmişti. Bunun tepkisini gösterdim. Bizim havuzla fazla alakamız yok. Sitenin aidatlarını zamanında ödüyoruz. Borcumuz yok. Toplumu rahatsız etmiyoruz. Benim için inanç çok önemlidir. Hiçbir genel kurur kararı, anayasa üzerine olamaz. Kızımın havuzyaşam biçimi kimseyi ilgilendirmez. 'Haşema yaraları saklıyor' diye savunuyorlar. Kızım pazar günü 3 gibi havuza girdi. Başka arkadaşlarımıza da aynı şeyler uygulanmış. Bize yazılı beyan sunuyorlar, 'İlla imzala' diye. Genel kurur kararlarını kendilerine göre kılıf uyduracaklar. Bunu kabul etmedik. Bu konu için savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Böyle genel kurur kararı alınamaz. 2006 yılından beri havuzla işimiz olmadığı için girmedik. Kızım eşi istedi diye havuza girdi' ifadelerini kullandı.

sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder